Tre veckor utan skola

Nu är det så att nästa vecka börjar praoen :) Det ska bli kul men jobbigt skulle jag tro.. Och veckan efter de två prao veckorna är det påsklov :) Sköönt :) Imorgon är det reflektionsdag, vilket betyder att vi får planera våran dag själv :) Vi har inget att göra direkt eftersom vi nästan är borta i en månad men ska gå ut med Johanna och Siri på en långpromenad till Säby :)Vi hade nästan inget bättre för oss.. Japp, vad jag gör nu är tränar lite på engelska (missade ett läxförhör när jag var sjuk) och typ pratar me Moster Johanna om praoen eller inte riktigt.. Orkar inte gå in på detaljer.. Ska snart sova så jag är pigg imorgon. Sista dan på tre hela veckor i skolan :)



Siri häromdagen :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: aa jag älskar den också! :D fast den är lite redigerad. elr jag har typ fixat lite med kontrasten och ljuset ;P

2009-03-21 @ 18:36:33
URL: http://neard.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: gör man? ;P skojja haha. gud jag har så dålig humor... ;P pussisar <333

2009-03-21 @ 22:31:37
URL: http://neard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0