Barcelona!

Imorgon vid 11 ska våran långa färd till arlanda börja. I hela 30 minuter måste vi stå ut innan vi kommer fram till de magiska portarna. Okej de här börjar låta som en saga nu men vi åker iallafall till Spanien imorgon. Hela laget har väntat på detta ögonblick i 2 år (typ) På lördagen kommer vi ha en heldag med bara sol och bad och sedan på kvällen är det invigning :) Tyvärr ska våra fiender med också. Solna och Blackeberg. Men förhoppningsvid bör vi inte möta dessa aggresiva lag :) Troligtvis kommer det inte finnas någon dator där så jag kommer skriva när jag kommer hem sen igen som blir nästa lördag. Inget smsande eller ringande blir det heller för det kostar såååååååååååååhäääääär mycket pengar :) Nu ska jag packa och lämna Siri hos nån.. :O (mormor och morfar eller någon av mostrarna) Så alla i Sverige får ha de så trevligt och be till gud för att vi ska överleva hettan xD


Förresten så har jag fått mitt smak-tandskydd. Lime :D   Det blåa hade försvunnit men det ska nog komma till rätta så småning om :)



Bilden är min och ingen annans  så våga inte ta den ;)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilka underbara bilder man hittade här i bloggen:)

2009-07-08 @ 18:37:49
URL: http://www.kymaro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0